Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

خوشنویسی شعر با خط نستعلیق / آموزش خوشنویسی باخودکار دستخط On Instagram به نام خداوند مهرآفرین این جهان با تو خوش است تحریر بخشی از شعر حضرت مولانا با خط نستعلیق Ùˆ خودکار بیک خط

May 18, 2022 · وی با بیان اینکه خط به عنوان اساس اندیشه و تفکر و فرهنگ مظلوم واقع شده است افزود: نسخه های ارزشمندی به قلم آقاجان پرتو به خط نسخ و اسدالله شیرازی به خط نستعلیق. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد انشایی با عنوان «بر آستین وصال» که در ساعت ۱۷ روز جمعه ۹ اردیبهشت افتتاح می‌شود، ۴۰ اثر از آثار خط محمد انشایی (خطاط و نوازنده کمانچه. فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند. به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است. برگی از هنر خوشنویسی نستعلیق توسط میرعلی. تبریز و آذربایجان از دیرباز مهد خوشنویسی به خصوص نستعلیق و ثلث و نسخ بوده و این نمایشگاه نیز با هدف احیای. همزمان با شب های قدر و برای نخستین بار دو قرآن نفیس خطی مربوط به قرن 10 و 11 هجری قمری از گنجینه این موزه رونمایی ش.

همزمان با شب های قدر و برای نخستین بار دو قرآن نفیس خطی مربوط به قرن 10 و 11 هجری قمری از گنجینه این موزه رونمایی ش. آثار خوشنویسی با خودکار Ùˆ خط تحریری خط Ùˆ قلم
آثار خوشنویسی با خودکار و خط تحریری خط و قلم from khatoghalam.com
May 18, 2022 · وی با بیان اینکه خط به عنوان اساس اندیشه و تفکر و فرهنگ مظلوم واقع شده است افزود: او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد انشایی با عنوان «بر آستین وصال» که در ساعت ۱۷ روز جمعه ۹ اردیبهشت افتتاح می‌شود، ۴۰ اثر از آثار خط محمد انشایی (خطاط و نوازنده کمانچه. فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند. به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است. برگی از هنر خوشنویسی نستعلیق توسط میرعلی. گرچه اهمیت کار خوشنویسی او به حد استادان طراز اول این هنر نیست اما. نسخه های ارزشمندی به قلم آقاجان پرتو به خط نسخ و اسدالله شیرازی به خط نستعلیق.

فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند.

نسخه های ارزشمندی به قلم آقاجان پرتو به خط نسخ و اسدالله شیرازی به خط نستعلیق. به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است. May 18, 2022 · وی با بیان اینکه خط به عنوان اساس اندیشه و تفکر و فرهنگ مظلوم واقع شده است افزود: همزمان با شب های قدر و برای نخستین بار دو قرآن نفیس خطی مربوط به قرن 10 و 11 هجری قمری از گنجینه این موزه رونمایی ش. فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند. تبریز و آذربایجان از دیرباز مهد خوشنویسی به خصوص نستعلیق و ثلث و نسخ بوده و این نمایشگاه نیز با هدف احیای. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد انشایی با عنوان «بر آستین وصال» که در ساعت ۱۷ روز جمعه ۹ اردیبهشت افتتاح می‌شود، ۴۰ اثر از آثار خط محمد انشایی (خطاط و نوازنده کمانچه. برگی از هنر خوشنویسی نستعلیق توسط میرعلی. گرچه اهمیت کار خوشنویسی او به حد استادان طراز اول این هنر نیست اما. او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند.

برگی از هنر خوشنویسی نستعلیق توسط میرعلی. او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند. فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند.

همزمان با شب های قدر و برای نخستین بار دو قرآن نفیس خطی مربوط به قرن 10 و 11 هجری قمری از گنجینه این موزه رونمایی ش. آموزش خوشنویسی باخودکار دستخط On Instagram به نام خداوند مهرآفرین این جهان با تو خوش است تحریر بخشی از شعر حضرت مولانا با خط نستعلیق Ùˆ خودکار بیک خط
آموزش خوشنویسی باخودکار دستخط On Instagram به نام خداوند مهرآفرین این جهان با تو خوش است تحریر بخشی از شعر حضرت مولانا با خط نستعلیق و خودکار بیک خط from lookaside.instagram.com
او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند. همزمان با شب های قدر و برای نخستین بار دو قرآن نفیس خطی مربوط به قرن 10 و 11 هجری قمری از گنجینه این موزه رونمایی ش. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد انشایی با عنوان «بر آستین وصال» که در ساعت ۱۷ روز جمعه ۹ اردیبهشت افتتاح می‌شود، ۴۰ اثر از آثار خط محمد انشایی (خطاط و نوازنده کمانچه. به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است. نسخه های ارزشمندی به قلم آقاجان پرتو به خط نسخ و اسدالله شیرازی به خط نستعلیق. May 18, 2022 · وی با بیان اینکه خط به عنوان اساس اندیشه و تفکر و فرهنگ مظلوم واقع شده است افزود: تبریز و آذربایجان از دیرباز مهد خوشنویسی به خصوص نستعلیق و ثلث و نسخ بوده و این نمایشگاه نیز با هدف احیای.

تبریز و آذربایجان از دیرباز مهد خوشنویسی به خصوص نستعلیق و ثلث و نسخ بوده و این نمایشگاه نیز با هدف احیای.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد انشایی با عنوان «بر آستین وصال» که در ساعت ۱۷ روز جمعه ۹ اردیبهشت افتتاح می‌شود، ۴۰ اثر از آثار خط محمد انشایی (خطاط و نوازنده کمانچه. گرچه اهمیت کار خوشنویسی او به حد استادان طراز اول این هنر نیست اما. برگی از هنر خوشنویسی نستعلیق توسط میرعلی. فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند. نسخه های ارزشمندی به قلم آقاجان پرتو به خط نسخ و اسدالله شیرازی به خط نستعلیق. May 18, 2022 · وی با بیان اینکه خط به عنوان اساس اندیشه و تفکر و فرهنگ مظلوم واقع شده است افزود: او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند. همزمان با شب های قدر و برای نخستین بار دو قرآن نفیس خطی مربوط به قرن 10 و 11 هجری قمری از گنجینه این موزه رونمایی ش. تبریز و آذربایجان از دیرباز مهد خوشنویسی به خصوص نستعلیق و ثلث و نسخ بوده و این نمایشگاه نیز با هدف احیای. به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است.

May 18, 2022 · وی با بیان اینکه خط به عنوان اساس اندیشه و تفکر و فرهنگ مظلوم واقع شده است افزود: برگی از هنر خوشنویسی نستعلیق توسط میرعلی.

گرچه اهمیت کار خوشنویسی او به حد استادان طراز اول این هنر نیست اما. Rumi Calligraphy خطاطی اشعار مولوی Solok
Rumi Calligraphy خطاطی اشعار مولوی Solok from 4solok.files.wordpress.com
به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است. فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند. گرچه اهمیت کار خوشنویسی او به حد استادان طراز اول این هنر نیست اما. او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند. تبریز و آذربایجان از دیرباز مهد خوشنویسی به خصوص نستعلیق و ثلث و نسخ بوده و این نمایشگاه نیز با هدف احیای. May 18, 2022 · وی با بیان اینکه خط به عنوان اساس اندیشه و تفکر و فرهنگ مظلوم واقع شده است افزود:

به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است.

May 18, 2022 · وی با بیان اینکه خط به عنوان اساس اندیشه و تفکر و فرهنگ مظلوم واقع شده است افزود: گرچه اهمیت کار خوشنویسی او به حد استادان طراز اول این هنر نیست اما. او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند. همزمان با شب های قدر و برای نخستین بار دو قرآن نفیس خطی مربوط به قرن 10 و 11 هجری قمری از گنجینه این موزه رونمایی ش. فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند. تبریز و آذربایجان از دیرباز مهد خوشنویسی به خصوص نستعلیق و ثلث و نسخ بوده و این نمایشگاه نیز با هدف احیای. برگی از هنر خوشنویسی نستعلیق توسط میرعلی. به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد انشایی با عنوان «بر آستین وصال» که در ساعت ۱۷ روز جمعه ۹ اردیبهشت افتتاح می‌شود، ۴۰ اثر از آثار خط محمد انشایی (خطاط و نوازنده کمانچه. نسخه های ارزشمندی به قلم آقاجان پرتو به خط نسخ و اسدالله شیرازی به خط نستعلیق.

خوشنویسی شعر با خط نستعلیق / آموزش خوشنویسی باخودکار دستخط On Instagram به نام خداوند مهرآفرین این جهان با تو خوش است تحریر بخشی از شعر حضرت مولانا با خط نستعلیق Ùˆ خودکار بیک خط. فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند. گرچه اهمیت کار خوشنویسی او به حد استادان طراز اول این هنر نیست اما. برگی از هنر خوشنویسی نستعلیق توسط میرعلی. همزمان با شب های قدر و برای نخستین بار دو قرآن نفیس خطی مربوط به قرن 10 و 11 هجری قمری از گنجینه این موزه رونمایی ش. او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند.

گرچه اهمیت کار خوشنویسی او به حد استادان طراز اول این هنر نیست اما شعر با ن. او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد انشایی با عنوان «بر آستین وصال» که در ساعت ۱۷ روز جمعه ۹ اردیبهشت افتتاح می‌شود، ۴۰ اثر از آثار خط محمد انشایی (خطاط و نوازنده کمانچه. خوشنویسی شعر با خودکار تی Ù†ÛŒ

همزمان با شب های قدر و برای نخستین بار دو قرآن نفیس خطی مربوط به قرن 10 و 11 هجری قمری از گنجینه این موزه رونمایی ش. تبریز و آذربایجان از دیرباز مهد خوشنویسی به خصوص نستعلیق و ثلث و نسخ بوده و این نمایشگاه نیز با هدف احیای. برگی از هنر خوشنویسی نستعلیق توسط میرعلی. او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند. فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند. به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است.

برگی از هنر خوشنویسی نستعلیق توسط میرعلی. Pin On Calligraphy

به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است. او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند. فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد انشایی با عنوان «بر آستین وصال» که در ساعت ۱۷ روز جمعه ۹ اردیبهشت افتتاح می‌شود، ۴۰ اثر از آثار خط محمد انشایی (خطاط و نوازنده کمانچه. خوشنویسی اشعار حافظ لاينز

برگی از هنر خوشنویسی نستعلیق توسط میرعلی. گرچه اهمیت کار خوشنویسی او به حد استادان طراز اول این هنر نیست اما. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد انشایی با عنوان «بر آستین وصال» که در ساعت ۱۷ روز جمعه ۹ اردیبهشت افتتاح می‌شود، ۴۰ اثر از آثار خط محمد انشایی (خطاط و نوازنده کمانچه. فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند. به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است. همزمان با شب های قدر و برای نخستین بار دو قرآن نفیس خطی مربوط به قرن 10 و 11 هجری قمری از گنجینه این موزه رونمایی ش.

گرچه اهمیت کار خوشنویسی او به حد استادان طراز اول این هنر نیست اما. آثار جدید خوشنویسی استاد احمد سالمی پور سرپرست انجمن خوشنویسان آبدانان سال 94

برگی از هنر خوشنویسی نستعلیق توسط میرعلی. گرچه اهمیت کار خوشنویسی او به حد استادان طراز اول این هنر نیست اما. فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند. May 18, 2022 · وی با بیان اینکه خط به عنوان اساس اندیشه و تفکر و فرهنگ مظلوم واقع شده است افزود: همزمان با شب های قدر و برای نخستین بار دو قرآن نفیس خطی مربوط به قرن 10 و 11 هجری قمری از گنجینه این موزه رونمایی ش.

او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند. وکتور لایه باز خوشنویسی شعر حافظ با خط شکسته نستعلیق

او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند.

او در خط شکسته نستعلیق که در آن زمان به مانند نثر فارسی پیچیده و درهم بود به شیوه خود اصلاحاتی کرد که دیگران از وی پیروی کردند. Saatechoobi این قافله عمر عجب Ù…ÛŒ گذرد دریاب دمی Ú©Ù‡ با Ø· ر ب Ù…ÛŒ گذرد خیام این قافله عمر عجب میگذرد متن زیبا خوشنویسی خطاطی خط شکسته خط نستعلیق نوشته هدیه کادو شعر Facebook

فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند.

همزمان با شب های قدر و برای نخستین بار دو قرآن نفیس خطی مربوط به قرن 10 و 11 هجری قمری از گنجینه این موزه رونمایی ش. دانلود متن تا شقایق هست زندگی باید کرد با خط Ùˆ خوشنویسی شکسته نستعلیق

همزمان با شب های قدر و برای نخستین بار دو قرآن نفیس خطی مربوط به قرن 10 و 11 هجری قمری از گنجینه این موزه رونمایی ش.

به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است. شعر نستعلیق عاشقانه خوشنویسی عاشقانه

فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند.

May 18, 2022 · وی با بیان اینکه خط به عنوان اساس اندیشه و تفکر و فرهنگ مظلوم واقع شده است افزود: خوشنویسی شعر در آموزش خط تحریری با خودکار تی Ù†ÛŒ

به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است.

فقط توفیق یافتند تا در نظم جای کلمات شاعرانه می و پیاله و لاله و خط و خال شعر کهن را با واژه‌های ناشاعرانه توپ، تفنگ، الکتریک، تلگراف و… پر کنند. خط نستعلیق خوشنویسی با Ù†ÛŒ Home Facebook

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد انشایی با عنوان «بر آستین وصال» که در ساعت ۱۷ روز جمعه ۹ اردیبهشت افتتاح می‌شود، ۴۰ اثر از آثار خط محمد انشایی (خطاط و نوازنده کمانچه.

برگی از هنر خوشنویسی نستعلیق توسط میرعلی. خوشنویسی اشعار خیام 100هنر

May 18, 2022 · وی با بیان اینکه خط به عنوان اساس اندیشه و تفکر و فرهنگ مظلوم واقع شده است افزود:

May 18, 2022 · وی با بیان اینکه خط به عنوان اساس اندیشه و تفکر و فرهنگ مظلوم واقع شده است افزود: آثار خوشنویسی با خودکار Ùˆ خط تحریری خط Ùˆ قلم

به گفته امامی، این دو ورق قرآن به خط محقق جلی و در ۷ سطر توسط خوشنویسی به نام عمر خطاطی شده است و به تیمور گورکانی اهداشده است که در ۱۶۷ ورق به قطع ۱۷۷ در ۱۰۱ سانتی متر نگارش شده است.

Post a Comment for "خوشنویسی شعر با خط نستعلیق / آموزش خوشنویسی باخودکار دستخط On Instagram به نام خداوند مهرآفرین این جهان با تو خوش است تحریر بخشی از شعر حضرت مولانا با خط نستعلیق Ùˆ خودکار بیک خط"